صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: ارزیابی و رتبه بندی نمایندگان در سال 14001402/07/11ورود به سیستم
کد خبر: 79تاریخ انتشار خبر: 21/11/1400 - 9:16تعداد بازدید: 333

ارزیابی و رتبه بندی نمایندگان در سال 1400

نمرات و رتبه بندی نمایندگان طبق شاخص های ارزیابی تدوین شده میباشد.

سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم
به استحضار میرساند کسب نمرات و رتبه بندی هر نماینده طبق شاخص های ارزیابی تدوین شده از طریق سیستم انجام میشود.

شاخص های ارزیابی :
*جمعیت شهرستان تحت پوشش
*وسعت شهرستان تحت پوشش
*شهرها و مناطق تحت پوشش
*تعداد سرویس های پذیرش
*واحد لجستیک انبار
*واحد مدیریت ارتباط با مشتریان
*واحد مدیریت رضایتمندی مشتریان
*واحد مدیریت رسیدگی به شکایات
*امور مالی نمایندگان
*امور نمایندگان و قراردادها
*هم اندیشی و تبادل اطلاعات فنی
*کادر پرسنلی نمایندگان - اداری
*کادر پرسنلی نمایندگان - تکنسین
*پورتال وب

لازم بذکر است هیچگونه تعاملی و روابطی وجود نخواهد داشت و بصورت سیستمی انتخاب ها صورت خواهد گرفت...

مدیریت خدمات طلایی پویا میثم ستوده



نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co