صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: اطلاعیه مهم1402/07/11ورود به سیستم
کد خبر: 114تاریخ انتشار خبر: 01/03/1401 - 9:34تعداد بازدید: 254

اطلاعیه مهم

سلام و ضمن تشکر از همکاری مستمر نمایندگان محترم ، نظر به لزوم رفع عیب مسدود بودن و یخ زدگی ناودانی در محصول فریزر تک و قسمت فریزر محصول کمبی خواهشمند است نکات اعلام شده در اطلاعیه با دقت نظر بیشتری انجام شود.

اطلاعیه مهم 

سلام و ضمن تشکر از همکاری مستمر نمایندگان محترم ، نظر به لزوم رفع عیب مسدود بودن و یخ زدگی ناودانی در محصول فریزر تک و قسمت فریزر محصول کمبی خواهشمند است نکات ذیل با دقت نظر بیشتری انجام شود.
1- از یکم خرداد ماه 1401 چنانچه به هر علت خرابی غیر مرتبط و یا محصول تک یخچال در محصولات دو قلو و قسمت یخچال محصول کمبی و ... برای سرویس به منزل مشتری مراجعه شد میبایست بررسی ناودانی فریزر الزاماً انجام شود.
2- در صورت نیاز به اصلاحات ناودانی حتی در صورتیکه یخ زدگی ناودانی وجود نداشت و طبق بررسی بر اساس نکات گفته شده در ویدیوی آموزشی الزام به اصلاح ناودانی و انجام تغییرات بودید حتماً درخواست صدور کدثبت پذیرش تعمیر با اطلاعات کامل محصول و مشتری اعلام شود.
3- طبق عکس ارسالی پس از صدور کدثبت پذیرش ، قطعات کامل طبق کدثبت پذیرش و سریال محصول سفارش گذاشته شود. (حتی در صورت استفاده از قطعات امانی در انبار)
4- وات المنت اواپراتور برحسب ولتاژ ورودی بررسی شود در صورتیکه کمتر از 200 وات بود حتماً المنت اواپراتور هم درخواست شود.
5- اجرت بدون احتساب ایاب ذهاب مبلغ 100 هزار تومان تعیین شده است و کدینگ اجرت 401160 میباشد.
6- در صورت عدم رفع عیب طبق ویدیوی آموزشی و عدم مهارت فنی تکنسین در صورت تکرار خرابی ، تمام هزینه ها بعهده نماینده محترم خواهد بود ، لذا خواهشمند است ویدیوی آموزشی بدقت دیده شود و در اختیار تکنسین ها قرار گیرد.

مدیریت خدمات طلایی پویا
          میثم ستوده



نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co