کد خبر: 110 | | تاریخ انتشار خبر: 27/02/1401 - 22:45 | | تعداد بازدید: 267 |
اطلاعیه آموزشی
متعاقباً ویدیو آموزش نحوه ی رفع عیب مسدودی و یخ زدگی ناودانی محصول تک فریزر و قسمت فریزر محصول کمبی در گروه ها منتشر میشود.
از ابتدای خرداد ماه سال 1401 در صورت مراجعه جهت هرگونه سرویس مرتبط یا غیر مرتبط با خرابی اپیدمی در دوره گارانتی ، بررسی و اصلاح و رفع عیب طبق ویدیوی آموزشی ارسالی روی محصولات تک فریزر و قسمت فریزر کمبی لازم الاجرا میباشد.
}2.jpg)
اطلاعیه آموزشی
عرض سلام و تشکر از همکاری مستمر کلیه نمایندگان و تکنسین های محترم...
با توجه به اهمیت آموزش نمایندگان و تکنسین های سراسر کشور به استحضار میرساند.
خرابی اپیدمی مربوط به مسدودی و یخ زدگی ناودانی محصول تک فریزر و قسمت فریزر محصول کمبی ، پس از بررسی های و تحقیقات گسترده و تست های انجام شده و نتایج حاصل شده در مناطق مختلف آب و هوایی کشور توسط اینجانب با همکاری واحد آموزش فنی ، ویدیو آموزشی با آخرین تغییرات صورت گرفته برای رفع عیب خرابی اپیدمی فوق تهیه و تدوین شده است.
لذا خواهشمند است به جهت اهمیت بالای موضوع و نزدیکی به فصل گرما و لازمه ی مراجعه یکبار به منزل مشتریان جهت رفع عیب مورد فوق ، تاکید میشود بدقت ویدیو آموزشی ملاحضه گردد و در اختیار تمام تکنسین ها قرار گیرد و الزاماً با مجموعه قطعات لازم و انجام درست رفع عیب طبق ویدیو آموزشی ، سرویس محصول انجام شود...
متعاقباً ویدیو آموزش نحوه ی رفع عیب مسدودی و یخ زدگی ناودانی محصول تک فریزر و قسمت فریزر محصول کمبی در گروه ها منتشر میشود.
از ابتدای خرداد ماه سال 1401 در صورت مراجعه جهت هرگونه سرویس مرتبط یا غیر مرتبط با خرابی اپیدمی در دوره گارانتی ، بررسی و اصلاح و رفع عیب طبق ویدیوی آموزشی ارسالی روی محصولات تک فریزر و قسمت فریزر کمبی لازم الاجرا میباشد.
مدیریت خدمات طلایی پویا
میثم ستوده